advertentie:

Elektrische snorscooter MTL

Plaats hier uw nieuwe merk en type voertuig, deze wordt dan zo snel mogelijk in het juiste forum geplaatst

Elektrische snorscooter MTL

Berichtdoor Y.van.overveld op do 03 nov 2016, 12:30

Hallo allemaal,

Afgelopen week hebben we via een opkoper een elektrische snorscooter gekocht van het merk MTL. Typenummer enzo weet ik nie. Of kan ik dat ergens terug vinden? Maar nu komt ons probleem...

De opkoper had de laderkabel er niet meer bij maar wij dachten dat dit geen probleem zou zijn om een nieuwe te kopen. We hebben een kabel gevonden die past. Toen we de lader in het stopcontact staken, vloog meteen de aardlek uit. Na 3x proberen klaptte alles eruit en heeft de aardlek 15 min nodig gehad om weer bij te komen

Maar wat kunnen we nu doen? Mijn vriend heeft altijd benzine scooters gereden dus we hebben er totaal geen verstand van...

Thanks!! Groetjes yvonne
Y.van.overveld

Re: Elektrische snorscooter MTL

Berichtdoor MonstarrV2 op do 03 nov 2016, 13:27

Het is niet heel duidelijk wat je bedoelt..in ieder geval voor mij niet.

Bedoel je de 230 volt (schuko) kabel die van je stopcontact/wandcontactdoos naar de oplader gaat ?
En is de oplader vervolgens dmv een XLR connector verbonden met de laadingang van de scooter?

Als je nu eens de oplader aanzet en niet met de scooter verbindt?
Waarschijnlijk is gewoon de lader defect waardoor die intern sluiting maakt en gelijk de zekering eruit klapt.

Kun je misschien eens wat foto's maken van de scooter en de oplader? Dat helpt wat makkelijker.
Je kunt ze vervolgens dmv 'bijlage toevoegen' onder het tekstvenster aan je bericht koppelen.
Novox C10 - 35 kmpu - 3 kW QS motor - 48 Volt 30 Ah NMC li-ion
MonstarrV2
EVN Forum Commander
EVN Forum Commander

Keer terug naar Nieuw elektrisch scooter merk