advertentie:

Elektrische motoren

Alle informatie per merk en type Elektrische Motor
Forumregels
Vermeld duidelijk het Merk en Type van de elektrische motor.

Elektrische motoren

Berichtdoor ESCINI op ma 16 aug 2010, 22:29

Wat mij opvalt in dit forum is de zeer geringe aandacht voor de elektische motorscooter voor woon werkverkeer. Ik moet wel zeggen dat het onze overheid tot april van dit jaar zich nog geen raad wist met het gegeven of men nu wel of niet een rijbewijs A moest hebben voor de motorscooter, en dan met name de VECTRIX.

Nederland loopt achter en wel heel erg. Een land van onderzoek na onderzoek, advies op advies en uiteindelijk gebeurd er niets. 28 maanden lang heeft nu het Ministerie van Verkeer en Waterstaat al nodig om te kijken of de elektrische motor geschikt is als exemanmotor. Als ik een voorbeeld mag geven: aan de eisen qua vermogen en topsnelheid voldoet de motor. De commissie van het CBR heeft de motor goedgekeurd als lesmotor (automaat) en toch moet men er nu al 28 maanden over doen........... Over wat zou je zeggen:
Welnu: het wetsartikel waarin vermeld staat wat de eisen zijn staat niet vermeld dat het ook een elektrisch aangedreven motor mag zijn. Kortom: dat moet er even bijgzet worden. 28 maanden en een berg e-mails verder: NIETS.

Ja, onze beleidsmakers "trekken dit onderwerp naar EU nivo" Wat een onzin !!!! en wat een smoes !!!
Dit zal men nooit doen want dan mag men, net zoals in andere landen, met een rijbewijs B op de VECTRIX rijden en dat willen we in Nederland al helemaal niet.

Miljoenen worden over de balk gesmeten aan projekten die op niets uitlopen en onderzoekers zoeken nog steeds door. Een besluit nemen dat lukt ons schijnbaar niet. De politiek is niet bereikbaar: Groenlinks zegt veel doet niets, SP idem, PvdA, CDA. Maar dan al die mensen die zogenaamd ingangen hebben: NIETS hoor je er meer van.

En wij maar promoten !
ESCINI
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Keer terug naar Elektrische Motoren | Informatie, onderhoud en oplossingen