advertentie:

Tevreden met Vectrix

Alle informatie per merk en type Elektrische Motor
Forumregels
Vermeld duidelijk het Merk en Type van de elektrische motor.

Re: Tevreden met Vectrix

Berichtdoor okoenen op do 13 dec 2012, 16:38

Hallo,

Ik heb zelf een Vectrix VX-1 nihm gehad veel plezier van gehad bijna 40000 km mee gereden, ik heb deze omgebouwd naar Li+ en doorverkocht. Oude accu set heb ik doorverkocht en heb nu zelf een Vectrix VX-1 Li + staat nu net op 11000 km en gaat heerlijk. De extra range geeft een stuk meer vrijheid. Voor de langere ritten heb ik oplaad connector voor de auto oplaadpunten handig om even bij te tanken.

gr. oscar
Vectrix VX-1 Li+
Vectrix VX-2
okoenen

Berichtdoor mx-man op za 26 jan 2013, 10:35

zou een foto kunnen posten van die verloop stekker. Ik heb namelijk sinds twee weken een zero mx motor en zou die ook graag willen opladen aan een auto paal. maar ik kan nergens een verloop stekker vinden.

Groeten Thijs
mx-man
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Berichtdoor flokkie1 op wo 27 feb 2013, 19:57

Beste allen

ik heb een elektrische scooter 5000W van E-sens de Roaster (is ongeveer zoals de vetrix) maar deze gaat op gps 105 km per uur en op teller 115 en aciradis van 90 km ver
rijd prachtig
ik ben nu aan onderzoeken om een extra batterij bij te steken zodat ik 180 km ver kan raken
mijn batterijen zijn PO4 life 72V 60Ah ik heb hier op forum site gevonden van batterijshop in china en vind daar aan betaalbareprijs de juiste batterij ,nu nog uitzoeken wat mogelijk is en dan testen
groetjes flokkie
flokkie1
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Vorige

Keer terug naar Elektrische Motoren | Informatie, onderhoud en oplossingen