advertentie:

Smart Fortwo en ForFour EQ nu met korting vanaf 20.000!

Alle informatie per merk en type Elektrische Auto
Forumregels
Vermeld duidelijk het Merk en het Type van de elektrische auto in het onderwerp.

Smart Fortwo en ForFour EQ nu met korting vanaf 20.000!

Berichtdoor iet op do 14 feb 2019, 23:19

Dag allemaal,

Blijkbaar was ik ook op dit forum ooit al eens ingelogd... Mijn man (Rijdt een Ioniq) en ik rijden al vijf jaar elektrisch en binnenkort mag ik mezelf eigenaar noemen van een nieuwe elektrische Smart Fortwo EQ, hij is in bestelling! :-) Ze zijn even duur als de Forfour, nu met maar liefst 4000 euro 5 voor 12 korting dus neem eens een kijkje? https://www.smart.com/nl/nl/index/promo ... remie.html

Ik had ook nog een oude inlog op het Smart forum, maar daar vallen de benzine-, diesel en waterstofboys over me heen om me te vertellen hoe verkeerd elektrisch rijden is, dus ik hoop hier wat meer gelijkgestemden te vinden...

Trouwens wel jammer dat dit forum vol staat met spam over paspoorten, is het niet mogelijk dat eruit te modereren?

Nevermind, dit is een dood forum, de enige berichten die hier verder op staan, zijn spam. Jammer.
iet
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Re: Smart Fortwo en ForFour EQ nu met korting vanaf 20.000!

Berichtdoor cleandriver op do 27 jun 2019, 17:35

ja morsdood inderdaad. mag u een zetje doen in de goede richting!
Goedkoop E-scooter rijden? Koop een tweede hands en zet er nieuwe accu's in. Het is en blijft made in china.........
cleandriver
EVN Forum Admiral
EVN Forum Admiral

Keer terug naar Elektrische Auto's | Informatie, onderhoud en oplossingen