advertentie:

Even voorstellen Nimoto Trendy R

Re: Even voorstellen Nimoto Trendy R

Berichtdoor TwoStick op za 07 sep 2013, 08:39

Ik heb ook al jaren zo'n belletje. Prima toevoeging om subtiel te waarschuwen.
Tip: bedenk vooraf wel wanneer je je toeter gebruikt en de bel. Toeteren na bellen is vaak 'te laat'. Dus zwalkende fietsers of diep in gedachten bijna overstekende personen krijgen van mij absoluut de harde toeter.
Emoto 87 omgebouwd met 52V/30Ah LiFePo4 en 50A controller
TwoStick
EVN Forum Hero
EVN Forum Hero

Berichtdoor Dafni op zo 08 sep 2013, 22:27

Hallo, Ik heb sinds zaterdag ook een Nimoto trendy R 45km opgehaald.
Er zijn wel wat opstart probleempjes. Zo ging de scooter uit nadat ik 500 meter de winkel uitgereden was.
En nog niet de 45 km kunnen halen. Hij ging alsmaar langzamer, alsof de gashendel niet goed werkt. Accu geeft wel aan dat ie vol is.
Natuurlijk was het zaterdag en morgen ga ik terug en neemt de winkel contact op met Nimoto voor dit probleem.
Vandaag (zondag) weer een stukje gereden, ditmaal geen uitval en ging al wat beter, maar nog steeds geen vloeiend gas kunnen geven.
Ik zal nog even laten weten wat ze er aan gaan doen.

verder heerlijke scooter. Ga hem veel gebruiken voor lange afstanden.
Dafni
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Berichtdoor Dafni op ma 09 sep 2013, 11:06

Inmiddels bij de winkel geweest. Zij hebben gebeld met Nimoto en zijn nu wat testjes aan het doen met de voltage.
Weet niet precies nog wat het is, maar ik weet wel dat het opgelost wordt:-)
Vanochtend ook met 45 km per uur over de weggereden. Heerlijk stil, je hoort alleen de wind. Maar het is wel oppassen want niemand hoort je aankomen.
De winkel gaat er nu ook een belletje extra opzetten. Die kan vooral gebruiken in de wijk voor de kinderen etc.
Dafni
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Berichtdoor jeroenuttwello op ma 09 sep 2013, 13:19

Vanmiddag meteen bij de Hema de fietsbel gekocht.
Deze kun je heel netjes aan de steun van de linkerspiegel (om het rubber heen) monteren.
Geen extra montagekosten of middelen. Gewoon een minuutje pielen en hij zit.
Makkelijk met de duim van de linkerhand te bedienen, en alle schakelaars nog ruim bereikbaar.
Bedankt voor de tip!

Helaas mag ik geen foto uploaden....erg vreemd. Anders had ik kunnen laten zien dat dit een nette oplossing is.
jeroenuttwello
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Berichtdoor Thees op za 05 okt 2013, 16:39

Vandaag mijn BMWtje ingeruild voor de Trendy R 25. Krijg hem volgende week woensdag. Zeer benieuwd.
Was even aan het informeren, maar is de All Risk verzekering inderdaad zo hoog? kwam op ruim €38 per maand. betaalde voor het BMWtje, WA top, nog een tientje.
Welke maatschappij heeft betere aanbiedingen?
Thees.
o ja, Jeroenuttwello, theesutdiepenveen, misschien zien we elkaar nog eens bij scootercentrum.
Thees

Berichtdoor peterslaats op wo 27 nov 2013, 19:28

Ik ben peter heb 05-11-2013 nieuwe nimoto trendyR met dubbele accu,als ik tussen de 5km en de 25km per uur probeer te rijden dan doet de nimoto schokbewegingen, rij ik vol gas +-30km per uur dan rijd hij perfect, maar ja je kan toch niet overal vol gas geven! ik heb mijn dealer hierover ingelicht en die zij dat ik moest wennen, ik heb een second opinion laten doen door een andere dealer en die zij dat de nimoto niet goed is en dat de nimoto een stroomonderbreking zou hebben,nu weet mijn dealer waar ik hem gekocht heb ,dat heb ik eerlijk verteld dat ik een second opinion heb laten uitvoeren, hij wil me niet meer helpen, en de andere dealer ook niet ivm de stroomonderbreking ( hij kan dit niet maken) ! jonge jonge koop je een elk scooter van ruim 3000 euro en zit je er schokkend op ! hebben jullie dit ook met je nimoto trendy R? Nimag de inporteur in vianen zij tegen mij laat hem maar maken bij een andere dealer maar ik weet het niet ik ben het vertrouwen verloren in nimoto . 3000 euro is toch veel geld .is er iemand die dit ook heeft het schokken bedoel ik ? Verder fijn scooter :cry:
peterslaats
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Berichtdoor Gait op di 07 okt 2014, 21:55

Inmiddels de Trendy r sinds 4-4-2014 in bezit, en iets meer dan 1800 kilometer gereden,

Hij is lekker stil en kan 1 en 2 personen goed aan ook op langere ritten 40 kilometer per dag blijft hij lekker rijden,

min punten
De bouten van het grijze beugeltje voor de topkoffer trilden los , opgelost met borgmoeren.
Ook 2 bouten van een beschermkap achter as beugel vast gezet met borgmoeren.
De oplaad stekker heeft een haakse hoek de stoomkabel blijft dus een beetje onder mechanische spanning staan en lijkt nu na 5 maand in te scheuren.
Gait
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Vorige

Keer terug naar Merk: Nimoto