advertentie:

Bosch hub motor

In dit forum kunnen Elektrische Scooters worden gevraagd
Forumregels
Alleen particulieren mogen hier berichten plaatsen, advertenties van commerciƫle bedrijven worden verwijderd

Bosch hub motor

Berichtdoor AdrievH op do 15 maart 2018, 11:51

Unu levert scooters met Bosch motoren van 1, 2 en 3 Kw. Weet iemand of/waar deze motoren los te koop zijn ?
AdrievH
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Re: Bosch hub motor

Berichtdoor cleandriver op vr 16 maart 2018, 17:59

die bosch motoren weet ik niet los te koop. maar heb wel een ander adres/merk voor je met iets teveel keus.
http://www.qs-motor.com/product-catagor ... hub-motor/
heb hier een 3 kw motor van. en deze chinees doet het een heel stuk mooier en beter dan de originele 1,5 kw chinees die in mijn scooter zat. rolt veel lichter. zuiniger bij gelijke snelheid. meer koppel, al komt dit natuurlijk door het vermogen.

Al vraag ik mij af waarom die bosch motoren ineens zo gewild zijn.
Goedkoop E-scooter rijden? Koop een tweede hands en zet er nieuwe accu's in. Het is en blijft made in china.........
cleandriver
EVN Forum Admiral
EVN Forum Admiral

Berichtdoor AdrievH op ma 19 maart 2018, 12:43

De naam Bosch schept vertrouwen, in geval van garantie ga je eerder naar een Bosch servicepunt dan dat je gaat proberen verhaal te halen bij een Chinees aan de andere kant van de wereld. Het zou mij overigens niet verwonderen als Bosch zijn hub motoren gewoon uit China haalt...
AdrievH
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Berichtdoor Visser Accutechniek op wo 28 maart 2018, 13:50

de bosch motor word gemaakt in china en is officieel ook alleen bedoelt voor de chinese markt. europese bedrijven/startups kopen "universele" scooters in china, plakken hun logo erop en verkopen het als een europees merk. vrijwel elke scooter op de markt is chinees. govecs is eigenlijk de enigste uitzondering op deze regel.
Visser Accutechniek
EVN forum Corporal
EVN forum Corporal

Keer terug naar Gevraagd