advertentie:

Onderzoek problemen elektrisch rijden

In dit forum kan een oproep gedaan worden om mee te doen aan onderzoek. Tevens worden de onderzoeksresultaten gedeeld.
Forumregels
In dit forum mag je mensen oproepen om mee te doen aan een onderzoek. VOORWAARDE: De resultaten van het onderzoek worden GEDEELD op het forum!

Onderzoek problemen elektrisch rijden

Berichtdoor casper op do 07 mei 2015, 14:34

Beste Elektrische rijders,

Ik zie dat er al vele oudere verzoeken staan die oproep doen naar deze groep zonder al te veel resultaat maar ik ga het toch proberen :D !

Zou u graag willen bijdragen aan het verbeteren van uw elektrische auto?
Dan is nu uw kans.
Mijn naam is Casper Brundel, een 4e jaars students aan Avans Hogeschool aan de opleiding International Business and Management. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeropdracht en hiervoor ben ik op zoek naar eigenaren van elektrische auto’s. Om mijn opdracht af te ronden wil ik graag interviews houden met verschillende eigenaren over actieradiusvrees/range anxiety en anderen eventuelen problemen en/of ergernissen.

De uitkomst zal daadwerkelijk worden gebruikt om de huidige ondersteuningssystemen te verbeteren bij elektrische auto’s. Mijn huidige stagebedrijf is verantwoordelijk voor 80% van alle ingebouwde navigatie systemen.. :geek:

Een interview zal maximaal 30 minuten duren en is bij voorkeur persoonlijk maar kan eventueel ook telefonisch.

Voor intresse, vragen of meer informatie kunt u emailen naar cjbrunde@avans.nl

Ik hoop graag van u te horen
Met vriendelijke groet,

Casper Brundel
casper

Keer terug naar Elektrisch Vervoer | Onderzoek