advertentie:

Ervaring gezocht!

In dit forum kan een oproep gedaan worden om mee te doen aan onderzoek. Tevens worden de onderzoeksresultaten gedeeld.
Forumregels
In dit forum mag je mensen oproepen om mee te doen aan een onderzoek. VOORWAARDE: De resultaten van het onderzoek worden GEDEELD op het forum!

Ervaring gezocht!

Berichtdoor Wouter10 op di 04 okt 2011, 14:42

Beste forum enthousiast,

Ik zal mij even voorstellen: ik ben student Industrial Design Engineering aan de TU Delft en gek op auto's. Momenteel werk ik met een groep studenten aan een project waarbij we proberen inzicht te krijgen in de gebruiken en wensen van personen die een elektrische auto rijden. Wij willen daarom graag jouw ervaringen met elektrisch rijden horen! Het zou ons onderzoek enorm helpen als je op dit forum een reactie op onderstaande vragen wilt posten en met ons jouw mening en ideeën wilt delen. Wij zijn extra geïnteresseerd in de mening en ervaringen van mensen die een elektrische auto leasen.

Door op dit bericht te reageren kan iedereen de reacties lezen en ontstaat wellicht een interessante discussie!

Voor de reactie met de meest nuttige input voor ons onderzoek hebben wij een leuke gadget! (Bij een minimum van vijf reacties ;)). Uiteraard wordt de informatie uitsluitend gebruikt voor ons project.

Enquete:

1. Vul alsjeblieft je geslacht en leeftijd in.
2. Waar gebruik je de auto voor? (privé, werk, lease, anders)
- in geval van lease: wie betaalt voor de auto, kilometers, schade?
- wat is het aanbod aan auto's dat je kunt leasen?
3. Hoe lang rijd je al een elektrische auto?
4. Hoeveel kilometer rijd je gemiddeld per dag?
5. Waar laad je de auto op? (thuis, werk, anders)
6. Naar welke bestemmingen rijdt je met de elektrische auto in een normale werkweek?
7. Wat zijn de voor- en nadelen van een elektrische auto ten opzichte van een benzine auto?
8. Hoe ervaar je 'langzaam opladen' thuis?
9. Hoe ervaar je 'snelladen' buitenshuis?