advertentie:

Onderzoek reguliere laadpaal vs snellaadpaal

In dit forum kan een oproep gedaan worden om mee te doen aan onderzoek. Tevens worden de onderzoeksresultaten gedeeld.
Forumregels
In dit forum mag je mensen oproepen om mee te doen aan een onderzoek. VOORWAARDE: De resultaten van het onderzoek worden GEDEELD op het forum!

Onderzoek reguliere laadpaal vs snellaadpaal

Berichtdoor Raymondvz op do 17 mei 2018, 14:39

Hallo allemaal,

*Kunt u mij helpen met mijn onderzoek naar elektrisch laden door in 10 minuten deze vragenlijst in te vullen?*

Voor mijn studie aan de TU Delft doe ik onderzoek naar de ontwikkeling van laadpalen. Naast regulier laden zijn steeds meer partijen bezig met de ontwikkeling van snellaadpalen. Het is interessant om te kijken naar de keuze van elektrische rijders. Omdat weinig studenten in het dagelijks leven gebruik maken van een elektrische auto ben ik op zoek naar een aantal mensen die de vragenlijst wil invullen. Het invullen duurt niet langer dan 10 minuten.

In deze vragenlijst wordt u een aantal keuzes voorgelegd, waarin u moet aangeven welke laadpaal uw voorkeur heeft. De antwoorden zijn anoniem worden puur gebruikt om een statistische uitspraak over te doen. Indien voldoende responses verwacht ik in juli alle resultaten verwerkt te hebben. Als u tussentijds nog vragen heeft kunt u mij bereiken op het aangegeven mailadres.

Ik hoop dat ik op deze pagina op het goede adres ben. Indien u kennissen heeft die elektrisch rijden kunt u de enquĂȘte natuurlijk doorsturen! De link blijft hetzelfde.

KLIK HIERONDER VOOR DE LINK:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Raymond
Raymondvz

Keer terug naar Elektrisch Vervoer | Onderzoek