advertentie:

[Emoto 87] verhoging van snelheid

Vind hier alles over de Nederlandse QWIC scooter (www.qwic.nl)

[Emoto 87] verhoging van snelheid

Berichtdoor markies53 op wo 08 sep 2010, 18:10

Ik heb een Qwic Emoto 87 elektrische scooter gewonnen en dat is natuurlijk erg leuk. Deze Qwic is trouwens een omgebouwde Evader EV100Metro heb ik van de fabrikant begrepen. Wat ik niet zo leuk vindt, is dat ik door fietsers wordt ingehaald. Dan voel je je echt wel lullig. Wie kan mij zeggen hoe ik de snelheid van deze scooter wat kan verhogen.
markies53

Re: [Emoto 87] verhoging van snelheid

Berichtdoor marco_ op zo 10 okt 2010, 15:32

heel eenvoudig.. achter je zadel zit een chroomkleurig deksel. Deze schroef je er af met twee schroeven. Daaronder vin je de elektronische regelaar. Tussen de draden zit een draad die eindigt met een 'potmeter'. dat is een plat rond dingetje ter grootte van een schroefkop. die kun je met een schroevendraaier draaien en hier stel je de snelheid mee in.. volledig rechtsom is 15 km/h.. volledig linksom is 50km/h..
marco_

Re: [Emoto 87] verhoging van snelheid

Berichtdoor malik378 op do 19 dec 2013, 13:41

Schakelaar aan het handsvat van de sleepstang, zodra je deze loslaat (niet meer trekt), motor uit/remmen.
Misschien zou je zelfs een gashendel van een scooter kunnen monteren.
We offer 100% pure handmade leather jackets,coats,blazers,corsets,wool coats,biker jackets in very low price 85% Buy Now Leather jackets uk Limited time offer free shipping all over the world.
malik378

Keer terug naar Merk: QWIC