advertentie:

Stand van zaken

Vind hier alles over de Nederlandse QWIC scooter (www.qwic.nl)

Stand van zaken

Berichtdoor knarf op za 02 jun 2018, 11:52

IMG_1651a.JPG
IMG_1650a.JPG

Inmiddels ruim 9 jaar na aankoop in februari 2009.
eergisteren door hoosbuien en diepe plassen naar huis gereden:

geen centje pijn!... of te wel nog steeds zeer tevreden over dit vervoermiddel dat wat mij betreft nog wel een paar jaar mee kan!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
knarf
EVN Forum Vice-admiral
EVN Forum Vice-admiral

Re: Stand van zaken

Berichtdoor cleandriver op za 02 jun 2018, 19:22

hoe diep waren de plassen waar je door ging? ik mocht afgelopen donderdag voor waterscooter spelen.en ben maar op de stoep gaan rijden waar maar 3 cm water stond. i..p.v de 15 tot 20 cm op de weg.
Goedkoop E-scooter rijden? Koop een tweede hands en zet er nieuwe accu's in. Het is en blijft made in china.........
cleandriver
EVN Forum Admiral
EVN Forum Admiral

Berichtdoor MonstarrV2 op di 05 jun 2018, 12:15

Gefeliciteerd!
Novox C10 - 35 kmpu - 3 kW QS motor - 48 Volt 30 Ah NMC li-ion
Govecs S3.4 - 100 kmpu - 74 Volt 60 Ah NMC li-ion
MonstarrV2
EVN Forum Vice-admiral
EVN Forum Vice-admiral

Berichtdoor knarf op vr 08 jun 2018, 20:04

plassen (kwam ik pas achter toen ik er doorreed) waarin mijn achterband helemaal verdween... dus motor bleef nog vrij...
daarna maar beetje erom heen gaan rijden als ik weer water zag staan in de verte...
knarf
EVN Forum Vice-admiral
EVN Forum Vice-admiral

Berichtdoor knarf op zo 09 sep 2018, 20:22

inmiddels al ruim over de 36.000km
hoop te kunnen rijden tot de herfstvakantie daarna pak ik i.v.m. donker en nat/gladheid 's ochtends vroeg weer de auto (die inmiddels op 362.000km staat)
en dan starten we weer in maart met naar het werk heen en weer rijden (en ondertussen even groot onderhoud/controle... bij mij nog geen calamiteiten in het achterwiel...)
knarf
EVN Forum Vice-admiral
EVN Forum Vice-admiral

Berichtdoor knarf op za 29 sep 2018, 20:20

Na bijna 10 jaar begaf de spanningsregelaar het tijdens een ritje naar mijn werk: kon gewoon door blijven rijden maar moest bij afslaan wel mijn hand uitsteken haha. (het hele 12v systeem was รณverleden aan overdosis 48v)
inmiddels weer gefikst en ook mijn rechter remhandel inclusief remvloeistof reservoir vervangen (dat was eigenlijk al langer nodig omdat het rubber van de remhandel naar buiten geschoven was en hij niet snel meer te rug kon veren waardoor de motor afgeschakeld bleef na het remmen (tijdelijk opgelost door handel zelf weer snel terug te duwen na inknijpen... beetje omslachtig wel)
enfin nu nog tot de herfstvakantie weer op de scooter naar het werk en dan is het echt wel weer Toyota Carina tijd ivm gladde en donkere fietspaden.
maar alles bij elkaar hoop ik over een halfjaartje wel op de 40.000km te staan :>)
knarf
EVN Forum Vice-admiral
EVN Forum Vice-admiral

Berichtdoor Visser Accutechniek op ma 08 okt 2018, 09:55

winterbanden eronder, verwarmde handschoenen en je kan gewoon doorrijden.
Visser Accutechniek
EVN Forum Sergeant
EVN Forum Sergeant

Berichtdoor knarf op wo 10 okt 2018, 20:01

verwarmde handschoenen heb ik al (heerlijk ja!)... en verder genoeg kleding om me warm te houden... maar ik moet behoorlijke stukken door het bos rijden en donker en glad/nat zijn niet mijn favoriete omstandigheden. dus ik gun mijn oude Toyota Carina E ook zijn kilometers in de wintermaanden.
overigens gisteren aan uitglijder ontsnapt: kon de scooter tijdens een paar flinke slingerbewegingen in balans houden nadat kat onder voorwiel was gekomen schoot uit de berm de weg op pfff blij dat ik beide handen (zoals gewoonlijk) stevig aan het stuur had. Kat overleefde overigens ook (7 levens...)

vandaag 'killswitch' relais vervangen... dus nu doet de noodstop het ook weer.

Frank
knarf
EVN Forum Vice-admiral
EVN Forum Vice-admiral

Keer terug naar Merk: QWIC