advertentie:

NIU N1s. LET OP DE AANSCHAFPRIJS.

Hier kunnen tips, vragen en oplossingen geplaatst worden die voor vrijwel elke scooter gelden.

NIU N1s. LET OP DE AANSCHAFPRIJS.

Berichtdoor Drieske op zo 04 nov 2018, 16:38

Ik heb sedert 3 november de NIU N1s Sport, voorheen de Civic maar op last van Honda mag deze typenaam niet meer gevoerd worden. Deze wordt door de importeur NIU NED. (PEM bv) gewoon Sport genoemd maar op de scooter is geen embleem te vinden die hier naar verwijst. De adviesprijs is €2,999,- all-in opgelegd door de importeur. Dealers mogen hier onder verkopen maar niet erboven.
Ik vroeg bij mijn plaatselijke dealer (Scoofie) een offerte voor de NIU N1s, voorzien van een rugsteun in dezelfde rode kleur. Deze was: Scooter €2,999,- + rugsteun €69,95 + €175 tennaamstellingskosten. Belachelijk want die €175,- zit namelijk al in de adviesprijs. Dan maar dezelfde offerte aangevraagd bij het Scooterhuis in Rucphen. Antwoord: €2,700,- all-in en de rugsteun gratis. Een verschil van €543,95 die ik mooi in mijn zak kon houden. Ik heb de deal geaccepteerd. Dus nooit zomaar een prijs accepteren maar even rondvragen/mailen.

Wat de scooter betreft: werkelijk een plaatje met een hele mooie rode kleur met een vleugje bordeaux. Ik heb de 45 km versie en deze rijd geweldig. Wel even wennen want in stand 3 spuit ie van zijn plek. Wanneer ik anderen passeer word ik nagekeken. De beveiliging is oké en de scooter stal ik mijn schuur voorzien van een Art 4 slot die weer aan een muuranker vast zit. Zit men aan je scooter gaat de toeter af en knipperen de lichten en krijg je op de mobiel een seintje. Ook voorzien van GPS zodat hij simpel is terug te vinden. Tevens op de scooter een USB aansluiting voor je mobiel. Deze scooter is een aanrader zeker gezien het beleid van steeds meer gemeenten die van de brandstofscooters af willen die meer troep uitstoten dan een dieselauto. Doe je voordeel.

Eén en ander een mooie reclame voor Scooterhuis Rucphen.
Drieske

Keer terug naar Algemeen