advertentie:

melding oplaadpaal in storing

Ervaringen met oplaadpalen voor elektrische voertuigen

melding oplaadpaal in storing

Berichtdoor braaf op zo 30 sep 2012, 18:53

Vanmorgen om 10 uur wilde ik met de auto weg, maar ik kreeg de stekker in de oplaadpaal niet ontgrendeld. Ik moest mijn oplaadsnoer dus achterlaten bij de paal. Ik heb gebeld met het storingsnummer. Er is van alles beprobeerd, maar de stekker werd niet vrijgegeven. Om deze storing op te heffen zou er een monteur moeten komen. Deze monteur kon op zijn vroegst op maandag langskomen (in het weekend zijn er blijkbaar geen storingen die verholpen moeten worden) Het was gelukkig de laadpaal bij mij voor de deur, want anders had ik mijn snoer achter moeten laten op een plaats waar ik misschien voorlopig niet meer terug zou komen. Hoe zou ik dan moeten opladen. Ik ben niet in het luxe bezit van meerdere oplaadsnoeren, en buiten dat zijn die oplaadsnoeren zodanig van prijs dat het ook niet zo kan zijn dat je een snoer ergens achterlaat voor de eerlijke vinder. Dus buiten kantooruren is er geen service monteur beschikbaar om een storing op korte termijn te verhelpen. Als dit reklame is voor het elektrisch rijden, dan begrijp ik het niet. Ik hoop dat de weekend en avondservice zal verbeteren als er nog meer palen geplaatst worden.
braaf
EVN Forum Sergeant
EVN Forum Sergeant

Re: melding oplaadpaal in storing

Berichtdoor braaf op zo 07 okt 2012, 12:48

Ik kan melden dat de paal maandag ochtend rood licht gaf, en dat ik toen de stekker er uit kon halen. Gelukkig, want de auto begon wel energie tekort te krijgen.
Dinsdag ochtend kwam er een monteur en die constateerde dat het een software probleem was. Dit was overigens wel langer als binnen die 48 uur die er blijkbaar is afgesproken voor reparaties.
braaf
EVN Forum Sergeant
EVN Forum Sergeant

Re: melding oplaadpaal in storing

Berichtdoor AlexDTC op za 26 jan 2013, 18:58

E-laad heeft gewoon een opkomsttijd van 4 uur. De storingsdienst moet ALTIJD binnen 4 uur komen. Bij de paal voor mijn deur wilden ze zelfs op oudejaarsavond laat nog een monteur langs laten komen ivm een storing door vuurwerk. Op 1 januari zijn ze gewoon gekomen en is de boel gefixt. Heb ook een keer 's-avonds een monteur op de stoep gehad.

Groet, Alex
AlexDTC
EVN forum Corporal
EVN forum Corporal

Keer terug naar Elektrisch Vervoer | Opladen en oplaadpalen