advertentie:

E-Xpierience Utrecht 2011

Elektrisch Vervoer bijeenkomsten, beurzen, lezingen, festivals, markten, demo dagen, etc.
Forumregels
In dit forum kan een evenement aangekondigd worden. Tevens kan dit forum gebruikt worden om na te praten over het evenement.

E-Xpierience Utrecht 2011

Berichtdoor Dolph op za 15 okt 2011, 10:48

Op 14 oktober zijn we vol verwachting naar deze beurs gegaan. We gingen voor een Flyer 'S de Luxe met 36 Volt motor. Prijs ca Euro 5700.
Ook konden we een testrondje rijden. Verder hadden we nog wat vragen.
Wat een hevige teleurstelling. In de stand stonden enkele 2012 modellen, maar om te testen was er een ouder 'S type.
Deze fiets was ver onder mijn verwachting. De Flyer medewerkers hadden alleen maar tijd om met bekenden en collega's in het vak te kletsen. Ik was totaal onthutst. Flyer had er beter aan gedaan door weg te blijven. Nu is pijnlijk naar voren gekomen dat ze aan alle kanten zijn voorbij gestreefd door de concurrentie, want die was er met de nieuwste modellen volop aanwezig.Ik ben daarna maar gaan proefrijden met die concurrentie.
Wat een eyeopeners waren er bijgekomen. Ik was direkt gecharmeerd van de merken met de nieuwe Bosch motor. Wat een heerlijke ondersteuning levert deze motor. Dat is heel wat anders dan de Panasonic aandrijving. Ik reed vervolgens op een Cannondale en een Merida. Na wat verder rondkijken kwam ik bij het Duitse merk Kalkhoff. Dit merk levert de nieuwe Bosch motor met kwalitatief zeer hoogstaande Magura schijfremmen en XTR versnelling 10. Voor een prijs die ver onder die van Flyer ligt. Kalkhoff had al een nieuwe folder met de 2012 modellen en een prijslijst. Klasse.
Ik weet nu wat ik ga kopen.
Een kwalitatief goede fiets met BOSCH motor. Zeer waarschijnlijk de Kalkhoff pro Connect BS10 DL 10-G XTR of BS10 10-G XT.
Doe uw voordeel, Dolph
Laatst bijgewerkt door Dolph op zo 16 okt 2011, 18:58, in totaal 1 keer bewerkt
Dolph

Re: E-Xpierience Utrecht 2011

Berichtdoor alf op za 15 okt 2011, 12:50

Dolph schreef: De Flyer medewerkers hadden alleen maar tijd om met bekenden en collega's in het vak te kletsen. Ik was totaal onthutst.

Helaas is dit iets wat je vindt op elk terrein, en waarschijnlijk zullen ze na aankoop dezelfde belangstelling hebben voor je problemen en vragen.

Zulke firma's kun je beter vermijden en in zee gaan met mensen die werkelijk interesse hebben.
Qwic87
alf
EVN Forum Captain
EVN Forum Captain

Keer terug naar Elektrisch Vervoer | Evenementen