advertentie:

Elektrische fiets gezocht

Alle informatie per merk en type Elektrische Fiets
Forumregels
Vermeld in het onderwerp van het forum het Merk en het Type van de elektrische fiets

Elektrische fiets gezocht

Berichtdoor miek_e op wo 18 apr 2018, 08:39

Hallo allen,

Ik ben Mieke en wil komende zomer graag met mijn man op fietsvakantie. Ik heb al een elektrische fiets maar we zijn nu op zoek naar een elektrische fiets voor mijn man!

We kopen de fiets het liefste bij een fietsspeciaalzaak en niet 2e hands, daarnaast zou mijn man het ook fijn vinden om gewoon een damesframe te hebben zodat het makkelijker is met opstappen.
De laatste eis die we hebben is dat de fiets niet te zwaar is aangezien we hem mee moeten nemen op de fietsendrager komende zomer.

Ik ben benieuwd naar jullie voorkeuren/ tips/ voorstellen en benieuwd welk merk/ type jullie prefereren... :D
miek_e
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Re: Elektrische fiets gezocht

Berichtdoor Visser Accutechniek op wo 18 apr 2018, 09:41

geen sparta of gazelle. deze hebben beveiligingen in de accus zitten die ervoor zorgen dat men de accu niet kan reviseren als deze na 2 jaar stuk is en kan je voor 700 euro een nieuwe kopen bij een dealer ipv laten reviseren voor een fractie van dat geld.
Visser Accutechniek
EVN Forum Sergeant
EVN Forum Sergeant

Berichtdoor miek_e op wo 18 apr 2018, 15:26

OKe bedankt voor de tip, dat is inderdaad zonde van het geld!
Verder nog tips voor welke wél :?:
miek_e
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Berichtdoor miek_e op vr 20 apr 2018, 09:02

Nou,

Wil een neef van mij ineens zijn elektrische fiets verkopen dus wij hebben toch maar meteen gereageerd dat wij hem wel wilden overkopen voor mijn man. Nu hebben we toch een 2e hands maar ook een met een vrouwenframe, niet te zwaar en nog zo goed als nieuw :).

Het punt is alleen dat mijn neef aan de andere kant van NL woont.
We hebben dus nu een fietsendrager nodig en die moesten we sowieso al voor de zomervakantie kopen aangezien we op fiets vakantie willen in België, alleen nu moeten we hem best wel snel kopen want de neef gaat verhuizen dus de fiets moet zsm bij zijn huis weg...

Ik kwam deze online aanbieder tegen en zag daar goede fietsendragers. Iemand ervaring met kwaliteit/ levering enzovoort?
miek_e
EVN forum Rookie
EVN forum Rookie

Berichtdoor Geert op di 01 mei 2018, 11:35

geweldig dat u bent geslaagd, deze vouw fiets, heeft deze ook een merk ?
U vroeg aan het forum wat het beste voor uw man was, daar hebben de mensen wel op ge reageert, maar wat het is geworden weten we niet.
Als u dan het merk noemt van deze vouwfiets, kunnen anderen ook even kijken wat het merk behelst.
Misschien ook wel met batterijen in het frame, dan bent u nog even ver, dus bij af.
Vriendelijke groeten,
Geert
Geert
EVN Forum Sergeant
EVN Forum Sergeant

Keer terug naar Elektrische Fietsen | Informatie, onderhoud en oplossingen